Inca o schimbare in viata mea de surfer al netului :)

Am decis ca sa imi incep un nou blog, yup, on WORDPRESS :). O sa ma intrebati dc am ales asta? si eu am sa va raspund: Pentru k este mai mijto 😉 😀 decat Blogger … dar sa nu credetzi k am sa inchid vechiul blog 😉 am sa il pastrez si pe acela pt k sunt cateva optiuni de postare pe care WordPress-ul nu le are 😉 … deci facetzi-va abonare (feed) de RSS la ambele bloguri ca sa fitzi mai ushor in legatura cu ambele 😉

Un răspuns to “Inca o schimbare in viata mea de surfer al netului :)”

  1. Andra Says:

    >:P :-& TRADATORULE!!!!!
    si totusi te voi bg la blogroll,desi nu o meriti!!


Lasă un răspuns

