Inca una bucata leapsha by sormea :)

Prima leapsha de pe wordpress, e bineintzeles primita de la sormea si are un titlu hazliu:

” Tu ce faceai cand erai mic/a?

… pai eu cand eram mic, eram capul rautatilor la gradinita 😀 , cine se batea cu totzi si si-o fura apoi de la mama lui, care lucra la aceeasi gradinitza? Eu, bineinteles … si la cat de neastamparat eram, am reusit la 6 ani sa fac dubla fractura de tibie si femur, ceea ce ma facut sa tzin un gips la picior timp de 6luni 😦 , asta pt k a facut andra referire la entorsa mea cea recenta si care sper sa imi treaca mai repede pt k nu mai pot … oricum leapsha deocamdata nu stiu exact cui sa io dau :-s

Lasă un răspuns

