Happy >>”EMO”<< (na sa va saturatzi amandoua 8-|…desi stiti prea bn k nu e adevarat):

Azi ma obosit mama 3h plimbandu-ma prin 7 magazine de telefoane, ajunsesem la limita rabdarii pt k era 7 ceasul si ea nu isi luase inca telefon; pana la urma am pus`o sa aleaga intre nokia 5200 si samsung e250, a ales samsung pt k ala ia placut… dar dupa asta am zis sa mergem sa imi caut si eu telefon in jumatea de ora/ora in care mai erau deschise magazinele; in felu asta am ajuns la Fonomat in M18 (vis-a-vis de sp. judetean) unde nu avea nici unu din telefoanele care le vroiam eu (se w810i sau k800i 😦 , dar vanzatoarea mia recomandat k850i pt k abia a aparut) dar era cam scump(16mil :-j ), dar deodata mi-a sclipit un LG SHINE 🙂 …i-am zis lu mama k de ala vreau si n`a zis nimica dupa ce ma plimbase 3h prin magazine si mi la luat 🙂 … Acu sunt un plod „emo” fericit 😀 (dar tot nu am coltzu meu in care sa plang, sau nu imi tai venele 😉 )

2 răspunsuri to “Happy >>”EMO”<< (na sa va saturatzi amandoua 8-|…desi stiti prea bn k nu e adevarat):”

  1. Andra Says:

    sa mai zici tu de mine ca is emo ca te b-( 🙂 😛

  2. Duxy Says:

    Ma gandesc serios sa ma apuc si eu eblogging…aveam unul pe pagina de 360…de yahoo …


Lasă un răspuns

