Vă e chiar aşa de greu să scrieţi în română şi nu în limba engleză?

susinpom

scrieti fratilor in romana, vorba fetei (click pe link sau banner pentru mai multe detalii)

4 răspunsuri to “Vă e chiar aşa de greu să scrieţi în română şi nu în limba engleză?”

  1. lemon Says:

    Şi t-u câ-nd înce-pi s-ă scri-i în româna?

  2. Anca Says:

    hmmm poi tu nici cu romana nu te descurci prea bine
    citez dintr`un post anterior „Dragi francofili sunte-ţi” :-J
    si ca sa nu mai amintim de altele…

  3. Cornelia Says:

    Eu n-am nimic cu limba engleză. Am ceva cu ăştia care-şi bat joc de limba maternă. 😉

  4. Bibi Says:

    Sa stii ca pentru unele persoane care au la activ 15 ani de limba engleza, vorbita acasa, la scoala si in cercul de prieteni le vine foarte usor sa se exprima in limba asta. Eu de exemplu pe langa faptul ca am inceput sa „invat” engleza de la 5 ani , am urmat un profil de engleza intensiv si momentan chiar predau engleza unor evrei in timpul liber; si crede-ma cand zic ca sunt momente cand gandesc in engleza, ma gandesc la cuvinte in engleza si nu imi vine traducerea in romana pe moment. Deci a nu se generaliza! Daca mai sunt teribilisti care au prins cateva expresii de la Tv si le folosesc in mod constat , e alt treaba.


Lasă un răspuns

