mama ei de plecare

am ajuns să nu îmi mai ardă de Franţa … parcă aş pleca pe Lună, mă exasperaţi cu zilele rămase şi cu cea plecare 8-|. Astea fiind zise ne citim cu un post înainte de ziua de joi [( 24 aprilie ) dar mie tot 24 martie imi placea :))] 😉 (pentru că atunci plec).

4 răspunsuri to “mama ei de plecare”

  1. Andra Says:

    24 aprilie,ametitule:)

  2. ktala Says:

    dar poate mie mia placut ziua de 24 martie 😉 … ai ceva impotriva? … na ca modific

  3. DUXY Says:

    24 martie era la chasse au dahu la aef….de ce dracu ti-a placut ziua aia, nush :)) …ca mai mult am stat…:-„

  4. ktala Says:

    k am stat si iam alergat pe saracii oameni :))


Lasă un răspuns

