şi plec …

yup mai am aproape 8 ore şi plec … o să îmi fie dor de voi toţi :(( 😦 :(( (chiar şi de tine lemon) dar promit că o să vin înapoi aşa că nu scăpaţi de mine 👿 (am promis câtorva persoane că mă întorc şi eu îmi ţin promisiunile 😉 ) …. poate ne mai auzim din Franţa dacă nu atunci când vin (duminică 4mai – dacă nu am să postez atunci motivul e că o să fiu prea obosit şi am să pun un post pe 5mai)

Un răspuns to “şi plec …”

  1. lemon Says:

    nici nu ti-am simtit lipsa.


Lasă un răspuns

