noroc sa am

damiar bunul Dumnezeu noroc sambata la preselectia pt dj din EuroPub … incurajati-ma de la distanta

10 răspunsuri to “noroc sa am”

  1. DUXY Says:

    n-am putut sa nu observ template-ul tau…ROOOOZ?!oh, c’mon! =))

  2. lemon Says:

    Si pe ce mixezi ma? Crezi ca aia au virtual dj?

  3. ktala Says:

    dar cine a zis ceva de virtual dj /:)? pe cd-playere pioneer 1000 mk3 si mixer djm-500 😉

  4. ktala Says:

    pe asta mixez 😉 nu pe virtual dj 😉

  5. lemon Says:

    ai tu asa ceva in casa?

  6. ktala Says:

    sunt de imprumutat daca vrei neaparat, dar am experienta pe asa ceva asa ca nu imi trebuie mie acasa … imi e de ajuns alea din club 😉

  7. lemon Says:

    bine ma.
    dupa sa ma inveti si pe mine ca vreau de mult sa invat sa mixez dubstep.

  8. Minimal:X Says:

    kt despre Liberty Parade si Creamfields….ai rabdare..toate la ltimpul lor:D

  9. lemon Says:

    sa stii ca faza cu dubstepul chiar e adevarata…

  10. ktala Says:

    da mah te invat, dar mai intai lasa-ma sa urmez eu cateva lectii si sa ma obisnuiesc iar cu cd-playerele si mixeru si cel mai important sa imi iau atestatu


Lasă un răspuns

