Back from Bucharest (part3)!!!

Am venit si de data aceasta de la Bucuresti, ce sa va zic in afara de drumu obositor, aglomerat si CALDURA MARE 🙄 .

Am fost tot la Aeroportul International Aurel Vlaicu (Baneasa) ca si saptamana trecuta si m-am plictisit 😥 …. stiam eu ca era mai bine in Delta 😡

P.S: Cateva poze de dimineata si de la pranz cu drumul spre si inapoi de la Baneasa

V-am spus intr-un post mai vechi ca am vrut sa fac poze la reprezentanta Ferrari, iata si reprezentanta Ferrari din Romania (Otopeni):

Lasă un răspuns

