Leapsa – 10 Lucruri

De La Andra „Numeşte minim 10 lucruri care îţi plac.”

~Imi place sa am bani in buzunar/portofel, altfel o duc rau de tot ~
~Imi place Vibe FM si muzica de la radio  😎 ~
~Imi place sa mixez  😎 ~
~Imi place berea si alcoolu 😀 ~
~Imi place sa dorm mult si sa nu ma trezeasca nimeni inainte de termen (ora 9 cel putin)   👿   😡 ~
~Imi place gandu ca mai am 2 luni pana ma pot apuca de scoala de soferi 😀 ~
~Imi place de Equinoxe  😳  ~
~Imi place vacanta pentru ca nu exista scoala  😀 ~
~Imi place mancarea de la fast-food, nesanatoasa pe draq 😈 ~
~Imi place sa primesc cadouri ~
~Imi place Revelionul ~
~Imi place zapada(iarna) si bazinul de inot(vara) ~
~Imi place sa ies cu rolele si sa patinez pe patinoar 🙂 ~

O pasez  lu Allexutza, Roxaalina, Allexa, si tuturor celor care vor sa o mai ieie. Din partea mea leapsa inchisa!

Lasă un răspuns

