Spring Day!

Asa cum v-am zis si ieri, astazi a avut loc concursul intre licee numit Spring Day. Fiecarui liceu i s-a atribuit o tara in urma tragerii la sorti in cadrul Consiliului Judetean al Elevilor, Economicului revenindu-i Franta! (nici ca se putea mai bine 😀 🙂 ). Pin urmare daca noua ne-a cazut Franta bineinteles ca s-a apelat la clasa mea de bilingv pentru participanti, am participat eu si inca 3 colege de la mine din clasa, o fata de la 11 A, un baiat de la 10 A si o fata de la 12 E (cantareata liceului). Profesoarele responsabile, adica doamnele profesoare de franceza ne-au propus sa facem o sceneta pe baza unei melodii franceze: Francis Cabrel – Je t’aimé, je t’aime et je t’aimerai . Am pregatit-o 2 zile si ne-am prezentat cu ea la concurs. Juriul a ramas surprins si cu ajutorul probei secunde (cea de cantare a imnului tarii respective) am reusit sa luam

Locul 2!

Locul 1 bineinteles ca l-au luat gazdele si organizatorii: Grup Scolar Gheorghe Asachi cu Irlanda! iar 3 Metalurgicul  din cate am inteles cu Cipru!

Important e ca am adus Cupa la Economic (bine nu Cupa mare si „galbena”) dar pe cea mica alba si lucioasa tot am adus-o :)!

La anu sper ca liceul sa ia locul 1 🙂 chiar daca nu o sa mai participam noi, sau cine stie pana la anu 😀

Pozele o sa le urc maine sau poimaine

Lasă un răspuns

