Sticky Post!

Pentru cei care imi adauga blogul meu la blogrollul lor, sa imi lase un comment sa stiu si eu ca sa va pot adauga la randul meu si eu!

9 răspunsuri to “Sticky Post!”

  1. alixya Says:

    te-am adaugat:P
    sa ai o primavara frumoasa;)

  2. 1acolo Says:

    ce-i ala ? :)) la mulți ani frățică 😀

  3. 1acolo Says:

    http://unuacolo.blogspot.com 😉

  4. sylvia Says:

    sarumana de comment,parerea ta conteaza! see ya in the club!

  5. ktalinoo Says:

    fain blogul:) bafta in continuare!

  6. Pisi Says:

    te`am adaugat si eu in blogroll .. daca vrei sa pun si bannerul da`mi cod ..

  7. Gabriel URSAN Says:

    Salut! Sunt Gabriel URSAN si ti-am lasat acest mesaj pentru a te informa ca ti-am adaugat blogul aici: http://www.gabrielursan.ro/2009/09/26/bloguri-din-galati/ Din informatiile pe care le-am obtinut de pe internet inteleg ca esti din Galati si am considerat ca merita sa am link-ul tau mai la indemana. Rugamintea mea este sa imi lasi un mesaj in care sa-mi spui daca este ok modul in care ti-am scris titlul blogului sau daca esti deacord ca linkul catre blogul tau sa apara la mine. Iti multumesc si iti doresc o zi cat mai buna!

  8. Chirila Bogdan Says:

    Salut!
    Vrei sa facem schimb de link-uri? Daca da, lasa-mi un comment ca sa stiu cum sa te trec. Pe mine poti sa ma treci Chirila Bogdan .Ms…
    sanatate…

  9. Savin Cezara Says:

    Salut,

    Am placerea sa te anunt ca am lansat un forum destinat locuitorilor orasului Galati. Forumul este realizat sub forma unui ghid informativ cu sectiuni de discutii care sa acopere toate zonele interesante pentru galateni.

    Propunerea mea este de a promova atat blogul tau in cadrul forumului cat si forumul in cadrul blogului, un parteneriat din care consider ca are toata lumea de castigat.

    In cazul in care esti interesat, adresa forumului este http://www.galatiforum.ro/
    Pentru mai multe detalii: ana@leadsystems.ro

    Numai bine,
    Ana.


Lasă un răspuns

